De laatste dagen in Nederland.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Thalia Santing - WaarBenJij.nu De laatste dagen in Nederland.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Thalia Santing - WaarBenJij.nu

De laatste dagen in Nederland..

Blijf op de hoogte en volg Thalia

27 Mei 2013 | Nederland, Zwolle

Het komt nu allemaal heel dichtbij: laatste werkdag gehad, een gezellig afscheidsfeestje gehouden, laatste wedstrijd gespeeld en de tickets zijn binnen. Hoewel ik dacht dat het steeds spannender zou worden naarmate het vertrek nadert is toch echt het omgekeerde het geval. Komt ook doordat alles nu geregeld is en dat geeft een fijn gevoel. Natuurlijk zie ik nog wel op tegen het afscheid op het vliegveld maar dat is logisch. Het is wel een heel jaar. Gelukkig hebben de eersten al een ticket geboekt dus lang hoeven we niet te wachten op bezoek. Eind augustus komen mijn ouders, in oktober Cel en Joost en hopelijk komen in juli Linda en Maarten nog. Het enige waar ik mij nu nog druk over hoef te maken is het inpakken van de koffers en de laatste spulletjes laten verschepen :) De omvormers zijn in elk geval gekocht zodat we al onze elektrische apparatuur gewoon mee kunnen nemen (ze hebben daar namelijk een ander voltage) Ik heb me vandaag maar bedacht dat ik alles in de koffer gooi wat ik mee wil hebben, en daarna weeg ik ze wel. Twee keer 23 kilo is meer dan je denkt, en gelukkig wegen mijn 7 bikini's niet zo veel hihi.

Wat is het snel gegaan.. Eerst lijken die drie maanden nog zo lang te duren, maar ze zijn omgevlogen. En zo ga je ineens over een paar dagen een jaar naar Aruba. Ik heb nog steeds het idee dat we alleen op vakantie gaan maar goed, misschien zal dit veranderen als we er na drie weken nog steeds zitten..

Het afscheidsfeestje was in elk geval erg gezellig, om dat te bewijzen zal ik wat foto's plaatsen :) Iedereen nog bedankt voor de cadeautjes en de gezelligheid! En als we eenmaal op Aruba zijn zal ik zo snel mogelijk weer wat plaatsen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Aruba.

Voor een jaar wonen en werken op Aruba.

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2014

Laatste bezoek, laatste weken..

19 Maart 2014

Nog maar 2,5 maand te gaan..

18 December 2013

Vakantie!

09 Oktober 2013

Teken van leven

12 Augustus 2013

Bida ta Dushi!
Thalia

Actief sinds 12 Mei 2013
Verslag gelezen: 559
Totaal aantal bezoekers 21017

Voorgaande reizen:

30 Mei 2013 - 05 Juni 2014

Aruba.

Landen bezocht: